Adamićeva 24/II, Rijeka

+385 (51) 332 358

Nazovite nas

+385 (51) 332 358

Radno vrijeme

Mon-Sat: 9:00 A.M - 5:00 PM Sun: Closed

Naručite se

Your perfect smile is a click away!

SEDAM GRIJEHOVA ZDRAVE PREHRANE

Čini vam se da se zdravo hranite, ali kilogrami se nikako ne smanjuju, a vi se osjećate umorno i bezvoljno? Možda nesvjesno činite pogreške zbog kojih vam rezultati neprestano izmiču. Zdrava ishrana u kombinaciji sa zdravim životom učinit će da se osjećate dobro u svom tijelu. Stoga pazite na ovih nekoliko sitnica koje su često zanemarene čak i u najstrožim dijetama.

Slatkiši koji sadrže pravo voće

Tokom dana, pogotovo ljeti, poželjno je u organizam unijeti barem četiri do pet komada voća. Slasne slike na omotima zdravih slatkiša i naljepnice koje tvrde da je proizvod napravljen od voća mogu vas zavarati da njime zamijenite obrok pravog voća. Kako proizvođači nisu dužni navesti koliki se postotak pravog voća nalazi u proizvodu, moguće je dase sastoji samo od voćnih sokova koji sadrže i šećer. Nije za zanemariti da većina njih sadrži gotovo jednak broj kalorija kao i “pravi” slatkiši. Umjesto toga da takve slatkiše računate kao zdravi zalogaj, radije im pristupite kao i svakom drugom slatkom iskušenju.

Pretjerano konzumiranje dodataka prehrani

Često se zaboravlja da su vitamini u tabletama dodatak ishrani, a ne nadomjestak zahranu koja se ne unosi u organizam. Osim toga, pretjerano korištenje vitamina može ugroziti zdravlje. Svi vitamini i minerali u tijelu međusobno surađuju te se vrlo lako može poremetiti njegova ravnoteža koncentriranim dozama jednog od vitamina ili grupe minerala. Umjesto toga ne uzimajte više od jedne vitaminske tablete dnevno. Isključivo uz savjet liječnika ili nutricioniste posegnite za dodatnim vitaminima.

Mali broj obroka ili nedovoljan unos hrane

Ukoliko ne jedete u pravilnim razmacima tokom dana, poremećuje se nivo šećera i inzulina u krvi. Tada organizam zadržava masnoće koje se unose u organizam te dolazi do usporavanja metabolizma, što rezultira debljanjem. Umjesto toga, ne uskraćujte sebi obroke. Jedite svaka četiri sata i nikako se ne izgladnjujte do slijedećeg obroka.

Korištenje umjetnih sladila

Ovo se pravilo ne odnosi na unošenje kalorija, jer oni su nesumnjivo manje kalorični od šećera. Međutim, 200 do 300 pura su slađi od konzumnog šećera. Stavljaju se u puno manjim količinama, ali vrlo često izazivaju žeđ i povećavaju apetit. Istraživanja su dokazala povezanost umjetnih sladila s migrenama i vrtoglavicama. Osim toga, eksperimenti su potvrdili da sladila (ssaharin i ciklamat) izazivaju rak kod eksperimentalnih životinja. Umjesto toga pijte vodu ili iscijedite omiljeno voće, zasladite medom po potrebi i uživajte u zdravom i finom napitku.

Dijeta poznatih

Većina celebrity dijeta temelji se na izbacivanju ugljikohidrata, koji su sastavni dio uravnotežene ishrane. Prednost se daje proteinama, zbog čega tijelo može izgubiti kalcij. Umjesto toga okrenite se uravnoteženoj ishrani koju će činiti voće, povrće, puretina, riba, crni kruh i riža.

Aromatizirane vode

Iako su označene kao dijetetski proizvod, aromatizirane vode u sebi sadrže šećer koji je na proizvodu ponekad označen kao suha tvar. Ovisno od proizvođača, može sadržavati 44 do 65 grama šečera u boci od 1,5 litra. To je kao da se u organizam unosi pet jušnih žlica šećera. Proizvođači voda unos šećer smatraju nužnim jer bi bez njega voda bila bljutava.Umjesto toga uzmite izvorsku vodu u koju možete iscijediti malo limuna.

Razmišljajte na “kratke staze”

Dijete na kratke staze s minimalnim brojem kalorija, pri čemu se tijelo drži gotovo u gladnom stanju, ne donose nikakve rezultate. Ako se i izgubi nekoliko kilograma, budite sigurni da će se uskoro vratiti. Umjesto toga zdravoj ishrani pristupite kao stilu života. Bez odricanja, u umjerenim količinamamožete sebi priuštiti gotovo sve. Uz više samodiscipline i predanosti ali sa dugoročnim rezultatima.

 

Časopis Smile